08 август 2009

Сладко плодово изкушение ...


За да се възползваме от изобилието на плодове през лятото реших да ви предложа един любим мой естествено диетичен десерт.

За него не е необходимо да добавяте допълнително захар.


Ето и продуктите :


1 и 1/2 пакетче обикновенни бисквити

2 кофички кисело мляко (аз използвам 2 %)

2 пакетчета желатин

Плодове по желание в този случай ,който е показан на снимката бях нарязала 1/4 малък пъпеш и 4 броя праскови нарязани на ивички.

Няколко лъжици мюсли около 50-60 грама или 5-6 супени лъжици.

1 кафена чашка сок ,може да изцедите от плод аз използвах касис домашно правен.


Започвате да редите бисквити в правоъгълна тавичка,поливате с няколко лъжици сок .Разбъръквате 1 пакетче желатин предварително разтворен в малко вода на водна баня в едно кисело мляко заливате бисквитите и нареждате плодовете отгоре както ви харесва,поръсвате ги с мюсли .И отново е ред на бисквитите,поливате с няколко лъжици сок и заливате с другото кисело мляко с разтворения желатин в него.Слагате отгоре плодовете и поръсвате с мюсли.Може да завършите така ,но аз оставям малко от млякото и заливам.Оставям в хладилника за някоколко часа.След като стегне е готов за десерт. :)


Както казах аз използвам само сладостта на бисквитите,сока и плодовете.Но ако сте любители на сладкото можете да подсладите предварително киселото мляко със захар или мед.


Опитайте ще ви хареса.

Няма коментари: