16 април 2010

BABY BOOT CAMP - предизвикателството ! Тренировки на открито за майки с бебета !




Нямате извинения!
Хващайте количките,нахранете бебето,сменете памперса и обуйте маратонките!
Посрещнете предизвикателството Baby Boot Camp - влез във форма !


Тренировъчната система Baby Boot Camp е създадена за жени,които искат да спортуват заедно със своите бебета.Защо да не се съчетае разходката на бебето заедно с тренировката на майката.Измислена за удобство на майките Baby Boot Camp намира ентусиасти от цял свят.Естествено в България все още не популярна.

Baby Boot Camp помага на майките да повдигнат своето самочувствие повишавайки своята физическа активност както и цялостното възстановяване на жената в следродилния период.
Тренирането в група е забавно,зареждащо и мотивиращо както за майките така и за техните бебета.
Как помагат и какво представляват Baby Boot Camp тренировки?
Всяка тренировка включва различни компоненти : Тичане, бързо ходене, работа върху проблемните зони - бедра, седалище,корем . Оформяне и укрепване на цялостната мускулатура.Стопяване на излищните подкожни мазнини и най-вече подобряване на цялото физическо състояние след бременност и раждане.
Разнообразието зависи от индивидуалния подход на самия инструктор.
Моля за вашия коментар бихте ли учавствали в такава група ?

4 коментара:

ribka каза...

Спорти-мама, здравей))) поздрави от последователите в Бургас)))чакаме те тук-аз скоро се сдобих с бебе, готова съм за подновяване на тренировките!!! Катя

sporti_mama каза...

О, Кате да ти е живо и здраво бебчето :)) Eх, как ми се иска и на мен да потренираме отново в Бургас.:))

dodo каза...

Не само бих се включила, ама бих събрала група и бих спретнала една подобна програма, мами около мене бол! Ще се радвам да ми пратиш материали по въпроса.
Поздрави:)
фитнес инструктор съм... и мама

Мадагаскар каза...

Изглежда страхотно, определено бих се включила поздрави и до скоро